Chatten met MEE

naar site
voorbeeld
Chatten kan een manier zijn om informatie of advies te krijgen, uw hart te luchten maar ook om via persoonlijke gesprekken door ons geholpen te worden. Via de chat heeft u direct contact met een medewerker van MEE Noordwest-Holland. ChatMEE is doordeweeks bereikbaar op iedere middag van 13.00 tot 17.00 en maandag en woensdagavond van 19.00 tot 21.00 uur. Onze consulenten van het Servicebureau helpen u graag verder!




Live chat by Chatviewer
inlog knop


Hoe werkt ChatMEE?
Wanneer kan ik chatten?
Wanneer de ChatMEE-knop op 'Aan' staat, is er een consulent aanwezig om uw vraag te beantwoorden.
Om een chat te beginnen klikt u op de onderstaande inlog knop. 
Het startvenster van ChatMEE opent zich.
U wordt gevraagd uw naam in te vullen. U mag hier ook een verzonnen naam invullen.U klikt op “StartChat” en kan dan uw vraag gaan stellen.
Door een (ENTER) te geven, verzendt u het getypte bericht. Uw vraag verschijnt op dat moment op het beeldscherm bij de MEE-medewerker.
De inhoud van de chatsessie kunt u na afloop toegestuurd krijgen. Zodra u het chatgesprek afsluit, kunt u uw emailadres invullen.
Uw chatgesprek verloopt via een beveiligde verbinding; alleen de medewerker van MEE Noordwest-Holland kan uw berichten lezen.

De ChatMEE-knop geeft 'Uit' aan
Er is nu geen medewerker aanwezig om uw vraag te beantwoorden. Maar u kunt de knop wel aanklikken en dan een email-bericht achterlaten. Er wordt dan op een later tijdstip contact met u opgenomen.
Bellen of mailen kan ook
Stelt u uw vraag liever per telefoon of via de mail? Dat kan natuurlijk ook. MEE Noordwest-Holland is elke werkdag bereikbaar op 088 6 522 522  en/of vraag@mailmee.nl.